Tänään oli siis "viralliset" agitreenit. Sari oli tällä kertaa suunnitellut harjoitukset. Ekassa pätkässä oli muutama paha kohta...tutustuessa olin taas ihan varma missä menee pieleen. Sain kuitenkin Jazin vietyä hienosti ekan pommikohdan ohi, eli Aan ohi sen alla olevaan putkeen. Seuraavassa pommikohdassa se sitten karkasikin lapasesta niin kun olin epäillytkin. Aidan jälkeen piti kääntää koira takaisinpäin viereiselle aidalle, mutta sepä sujahti suoraan edessä olleeseen putkeen. Taitava tyttö ja hidas ohjaaja... Otin pätkän uudestaan ja jo onnistui sekin kohta hienosti. Toinen pätkä oli kanssa varsin mielenkiintoinen, mutta siitäkin selvittiin. Se meni jopa paremmin kun ensimmäinen. Kaikki kontaktit oli tänään hienoja! Ihan samaa intoa Jazilla ei nyt ollut kun maanantaina, mutta intoa kuitenkin.

Jedi treenasi viimeistä kertaa ennen lauantain kisoja. Hyvin meni. Ei muuta kun ohjaaja vaan skarppina kisoissa niin hyvä tulee...

Pimu pääsi taas treenien jälkeen ottamaan omaa treeniä. Tyttö paineli putkia ja Pasi kuljetti, oikein ohjasikin, sitä siipien välistä. On tytöllä ainakin järjetön into ja pärinä =D. Puomin ylösmeno meni jo hienosti ja alastulo yhtä hyvin kun ennenkin. Keppejä ei tällä kertaa ollut muillakaan. "Treenin" jälkeen Pimu pääsi kirmaamaan Paavon kanssa. Voi sitä onnea ja ihanuutta kun ystävykset taas kohtasivat =)! On ne vaan mainio pari.

Eilen ei tehty ihmeempiä. Leikattiin kynnet ja käytiin Apparalla lenkillä. Tänään koirille tuli vähän turhan pitkä päivä keskenään. Meillä molemmilla venähti töissä, mä olin kotona 15.30. ja Pasi 16.00. onneks oli treenipäivä! Mulla huomenna taas tiedossa överiä töissä =P.