Ihanaa kun nyt iltasella on satanut lumi maahan! Koko ajan sataa lisää ja lämpötila on mennyt pakkasen puolelle. Tulee siis pysymään ainakin hetken. Kyllä nyt on pari päivää ollutkin niiiin pimeetä :(. Pimu oli iltalenkillä aivan vallaton...jos mahdollista niin normaalia vallattomampi siis =).

Maanantaina ei ihmeempiä. Pasi oli iltavuorossa ja kävi päivällä koirien kanssa Kirstulassa. Mä sitten lenkittelin ne illalla ja touhuiltiin kotona tavallisia juttuja. Jedi on aina ihan masiksessa kun Pasi on illalla pois. Nytkin vaan möllötteli ja huokaili pää etujalkojen välissä maaten. Äiti poikkesi pikaisesti ja se tietty piristi Jedin elämää hetkeksi. Voi sitä onnea kun Pasi vihdoin tuli kotiin =D.

Ennakkotiedoista poiketen Pasi ei sitten ollutkaan illassa kun maanantaina. Tiistaina lenkkeiltiin taas Ahveniston valaistuilla poluilla. Ei mitään sen kummempaa...

Keskiviikkona oli agitreenit. Suvi oli suunnitellut mukavat pätkät. Joutui ohjaajakin oikein juoksemaan. Eka rata meni Jazin kanssa ihan ok. Muutaman kohdan taisin ottaa uusiksi. Nekin ihan ohjaajasta johtuvia juttuja...Toisella pätkällä en voinut kun ihmetellä Jazia. Tyttö painoi taas täysiä ja önisi ja inisi mennessään! Mahtavaa! Tällä pätkällä otin vähän enemmän toistojakin kun tyttö tuntui olevan tulessa. Ai että mä olen tyytyväinen. Jedi oli taas Jedi (ylläri?). Poika painoi täysiä, "paukutti" ja meni sinne mihin Pasi ohjasi. Hyvältä näyttää ensi lauantain kisoja ajatellen. Treenien jälkeen Pimu pääsi taas painelemaan putkiin. Pasi myös ohjasi sitä siivekkeitten välistä ja otti vähän keppejä. Kamala rähinä ja into oli Pimullakin =).

Torstaina oli tylsyysilta. Ainoastaan Jedillä oli vähän äksöniä kun otin sen äidille mukaan. Sielläkin sillä oli kyllä aika tylsää kun mä vaan mallailin vaatteita. Piti käydä lainaamassa lauantaiksi paitaa ;).

Tänään Pasi oli vapaalla. Mulla oli aamulla työhaastattelu, saa nähdä kuinka käy...Aamupäivästä Pasi kävi asioilla, parturissa, farkkuostoksilla jne. Iltapäivällä olivat sitten taas riekkumassa Kirstulassa. Mä olin sillä välin vuorostani farkkuostoksilla. Pitihän sitä mennä kun halvalla sai =). Pimu oli ihan naatti alkuillasta. Niinpä leikkasin vaan kynnet ja vähän tassukarvoja. En viitsinyt alkaa kauheasti seisottamaan pöydällä kun toinen oli väsy. Nyt se hamuaa tossa taustalla koirien sohvalla Pasilta olutta...

Keskiviikona saatiin muuten vihdoinkin toinen vessanpönttö kuntoon! Meillä on ollut toinen pönttö käyttökiellossa melkein pari kuukautta. Nyt saatiin ihan tuliterä tilalle. Onnen päivä =D. Kyllä nyt kelpaa!

Viikonlopun ohjelma taitaa olla seuraavanlainen: Pasi la töihin, mä Jedin & Jazin kanssa Kirstulaan, Pimun kanssa pentukurssilla kaupungille kävelemään, mä isompien kanssa lenkille. Valmistautuminen illan pikkujouluihin alkaa pikkuhiljaa iltapäivästä...Koirat vielä kerran ulkoilemaan. Sunnuntaina kalpeena hiljaa...