Ainakin koirilla... Pieniä lenkkejä ja kökkimistä vaan. Onneks Teemu (Pasin veli) on käynyt monena päivänä poikkeemassa. On koirat saaneet hillua sen kimpussa. Viime kirjotuksessa unohdin mainita, että annettiin koirille myös strongholdit. Nenäpunkin oireita ei ollut, mutta nenäpunkkeja on nyt ollut tutuilla jonkinverran. Jazin ja Puuskan oireet oli lähinnä kyllä nenäpunkkiin viittaavia. Oireet iski muutama päivä myrkyn antamisesta, eli punkit lähti liikkumaan. Jazi ei tainnut yskiä kertaakaan ja Puuska sen kerran tai kaks. Pimu ei ole yskinyt 9.1. jälkeen kertaakaan ja on muutenkin ok. Jedin yskä kesti pidempään, mutta sekin on koko ajan ollut pirteä.
Viime viikko meni siinä sivussa. Koirat sai olla aika rauhassa. Mä kävin iltasin yksin kävelyllä ennen koirien ulkoiluttamista. Pasi tais olla yhtenä iltana seurana. Keskiviikkona leikkasin muistaakseni kynnet... Lauantaina ja sunnuntaina käytiin hiihtämässä. Kyllä teki hyvää! Mulla tuli lauantaina nivuset kipeeks, mutta sunnuntain hiihto helpotti. Pasilla tuli nivuset kipeeks vasta sunnuntaina...

Pimun karvaa ja Pasin hiuksia... Pasin näkemys asiasta 
Sunnuntaina trimmattiin Pimu. Olihan taas homma, se pään siistiminen on niin pirun vaikeeta! Se on vaikeeta siks, kun pitää olla niin tarkkana. On silmät, kieli ja viikset mitä pitää varoo
. Yritettiin iltasella ottaa seisomakuvia Pimusta ja Puuskasta. Huonolla menestyksellä
. Edes Pimusta ei nyt onnistuttu saamaan julkaisukelpoista kuvaa. Puuskasta olisin halunnut 9kk kuvan. La-su pihisin kiukusta ja tein tulevaisuuteen (toivottavasti positiivisesti) vaikuttavan päätöksen (ei mitään elämää suurempaa). Se oli kyllä muhinut jo pitkän aikaa. Pasi oli jutussa mukana. Siitä lisää myöhemmin
. Kiukun syystä en jaksa jauhaa enää sen enempää. Ollutta ja mennyttä.
Puuska tänään 9kk 
Tänään Teemu kävi iltapäivällä, viimeistä kertaa ennen maailmalle paluuta. Se jaksaa onneks aina rapsutella koiria. Iltasella otin kimppatottista takkahuoneessa. Kyllä on eläimillä järkyttävä motivaatio! Puuska painaa takapihalla kun viimestä päivää. Vetää pihaa ympäri niin että lumi lentää
. Pimu ei paina enää ihan niin hulluna, ei aikuiset sellasta tee
?
Varasin tänään Jazille ajan silmätarkastukseen. Se on ti 2.2. Vethausissa. Jospa vihdoinkin saatais selville mitä siellä on. Tänään se taas raapi silmiään... Puuskalle tilasin Pomppa-takin, sen pitäis tulla tällä viikolla. Toivottavasti on sopiva ettei tarvi vaihtaa. Marin russeleilla on samaa kokoa, eli eiköhän se ole just hyvä. Pääsee todennäköisesti heti käyttöön kun on luvattu kiristyvää pakkasta. Jos takki on hyvä, niin täytyy varmaan tilata muillekkin. Laitan noi vanhat Hurtan takit russelipalstalle myyntiin.
Otetaan nyt vielä muutama päivä vähän rauhallisemmin ulkoilun kanssa. Eiköhän Jediäkin jo uskalla alkaa liikuttamaan normaalisti. Tälle viikolle ei ihmeempiä suunnitelmia kun viikonlopun suunnitelmat Puuskan kanssa peruuntui. Sattuneesta syystä
. Jospa sitä ens viikolla pääsis jo treenaan ilman että aiheuttaa pahennusta?


Kommentit