Puuskan juoksu tosiaan alkoi lauantaina (28.5.). Just sopivasti niin, ettei päästä osallistumaan Vappu Alatalon motivointikurssille 12.6. No, täytyy mennä kuunteluoppilaaksi sitten vaan. Harmi, koska olisin todella halunnut esitellä meidän kuumumisongelman Vapulle. Tää on niin tätä noitten narttujen kanssa!

Eilen illalla tuli viesti, jossa onniteltiin RimAn SM-joukkueeseen pääsystä . Vahvistin osallistumisen saman tien, joten nyt se on sitten ihan varmaa! Vielä kun ilmotan jätkän yksilöihin tänään. Viikonlopun majoituskin on kunnossa. Lähden reissuun kahdestaan Jedin kanssa. Tytöt jää kotiin Teemun ja Artun kanssa.

Treenit on jääneet minimiin. Toissaviikolla en ajanut Riksuun, koska olin kotona vasta 16 jälkeen. Ei olis ollut järkee lähteä hirveellä kiireellä ja väsyneenä. Viime viikolla olin lähdössä, mutta päivän touhuaminen vei mehut. Päätin jäädä kotiin, kun ei koutsiakaan ollut. Treenattiin kotona keppejä ja laatikkoa. Jedi ja Jazikin pääsi kepittämään . Tänään en lähde Jedin kanssa treenaamaan, koska huomenna on kisat. Kahtena seuraavana viikkona on pakko ehtiä, oli mikä oli! Huomenna on vikat kisat ennen SM-kisoja ja sitten treenataan pari kertaa. Eiköhän se papalle riitä, tuntuu olevan parhaassa fyysisessä kunnossa noista kolmesta. Huomenna kisataan siis Janakkalassa Jedin kanssa. Toivottavasti ei ukkosta, eikä ole näin kamala helle kun tänään!

Puuskan mahatauti (?) meni onneks nopsaan ohi. Kai se oli vaan syöny jotain sopimatonta tuolta maastosta... Jedillä ja Jazilla ei mitään oireita ollut, mutta nepä ei vedäkään nassuunsa ihan mitä vaan! Puuskan juoksu sai Jedin pään sekasin jos kolmantena päivänä . Ajattelin, että mitähän tästäkin tulee... Onneks pappa kuitenkin rauhottui, toistaiseksi. Ottaahan se vanhalla jo sydämen päälle tollanen! No, viikon päästä odotettavissa uus sekoaminen kun tärpit alkaa.

Eka lomaviikko meni lepposasti. Alkuviikosta piipahdettiin parissa museossa, käytiin ulkona syömässä ja Ideaparkissakin poikettiin. Lauantai-iltana tuli kuningasidea lähteä sunnuntaina ajamaan Leppävirralle. Siellä oli tarkotus olla keskiviikkoon. Reissun esti kuitenkin pirullinen mahakipu, joka ei helpottanut koko päivänä. Ei järkeä lähteä ajamaan 4 tuntia, kun ei pysty istumaan . Keskiviikkona vietin leivonta- ja siivouspäivän. Torstaina lähdettiin Vikingillä kohti Tukholmaa. Koirat oli äidin ja Matin hyvässä hoidossa, kiitos siitä! Olivat kuulemma käyttäytyneet moitteettomasti. Mitenkäs muutenkaan . Risteily meni mukavasti. Syötiin hyvin ja tulihan sitä vähän juotuakin. Tukholmassa kierrettiin vaan hetki, mun "sisäinen shoppailija" (onko sitä?) ei nostanut päätään. Pari tuntia vierähti viihtyisässä pubissa nauttien hyvästä ruuasta ja erikoisoluista. Laivan pubissa esiintyi aivan ilmiömäinen laulaja. Australialainen nainen ja kitara. Kun kuunteli silmät kiinni, ei voinut olla varma oliko laulaja nainen vai mies. Ihan jäätävä ääni! Leppoisa ja rentouttava reissu siis kaikenkaikkiaan!

Lauantai-ilta ja sunnuntai menikin sitten ulkoillen ja leväten. Maanantaina satoi, joten sekin päivä meni hyväntekeväisyyteen. Illalla sentään pääsi kunnon lenkille koirien kanssa ja juoksemaankin jaksoin lähteä. Tiistaina lenkkeiltiin päivällä 1,5 tuntia Iittalassa, kun Teemu oli salilla. Koirat oli ihan ihmeissään kun vaan jatkettiin matkaa... Muistivat selvästi missä siellä pari viikkoa asusteltiin, sinne oli kova hinku. Olivatpa hetken hiljaa kun päästiin kotiin . Iltapäivästä vielä fillarilenkki ja illalla kävelylenkki koirien kanssa ja toinen kahdestaan... Tänä aamuna reidet kertoi tehneensä eilen jotain! En enää illalla jaksanut jumpata, joten venyttelykin jäi .

Tän päivän aion pyhittää auringolle. Kohta biksut päälle ja takapihalle. Koirien kanssa tehtiin äsken lenkki ja kyllä siellä on kuuma! Seuraava lenkki tehdään vasta myöhään illalla. Saavat makoilla mun kanssa päivän ulkona . Täällä on mukavat lenkkipolut ja koiria voi melko huoletta pitää vapaana. Paljon muuta hyvää täällä ei sitten olekaan. Pitkä matka joka paikkaan ja sitä rataa... Työ- ja asuntohakemuksia on lähtenyt menemään. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan .

Aurinkoista ja elämyksellistä kesän alkua kaikille!